Nieuwe branding beGuru

folder_open Nieuws

We krijgen regelmatig van kennissen te horen: “Jullie zitten toch in de computers? Ik heb een probleem..” Ja, wacht even. Dat is niet wat wij doen. Maar we snappen dat dat niet voor iedereen even makkelijk te begrijpen is. Sterker nog, het zat ons zakelijk in de weg want we kregen het zelf ook niet goed uitgelegd. En dus zijn we een traject gestart om dit op te lossen. Inmiddels is dat traject afgesloten en we zijn heel blij met het eindresultaat. Lees maar mee:

 
Bas Kierkels - in
Bas is gék van productiviteit. Hij is een gepassioneerd spreker en organiseert regelmatig kennissessies over productiviteit.

Behoefte: uitleggen en triggeren

Ook voor ons was het lastig om uit te leggen wat we doen. Als je de vraag aan een ons stelde, dan gingen we al snel over de software die we koppelen en kunnen ontwikkelen. Maar we merkten dat die uitleg niet bleef plakken en dus gingen we op zoek naar een professionele oplossing.

Op aanraden van een bevriende ondernemer zijn we uitgekomen bij DeltaZuid. Een branding agency tussen Eindhoven en Waalre. Na een eerste verkennende gesprek bleef het gevoel over dat zij ons het beste konden helpen bij dit traject.

Inmiddels zijn we 5 maanden verder en kun je de eerste resultaten gezien hebben op deze site en op LinkedIn.

Onze nieuwe boodschap: ‘we gaan verder waar anderen stoppen’. 

Belangrijk: samenwerken

Een van de eerste stappen in het proces was dat duidelijk moest zijn wat we precies doen. Dat blijkt een lastige vraag om zelf te beantwoorden. Dus heeft DeltaZuid: branding agency een aantal van onze vaste contactpersonen geïnterviewd.

Daarnaast hebben ze verschillende gesprekken met ondergetekende gevoerd om er achter te komen wat ik belangrijk vind waar beGuru voor staat. Met de input uit beide series gesprekken ontstond een duidelijk beeld van wat voor ons belangrijk is. Zaken waar wij extra op letten tijdens ons dagelijkse werk.

Een van de punten die telkens weer terug kwam, was ‘samenwerken’. Dat is een oprecht gevoel van waaruit ik al jaren onderneem. Ik wil de klant leren kennen: waarom doen zij wat ze doen? Waar staan ze nu en waar willen ze naartoe?

Als je die motivatie eenmaal gezien hebt, is het makkelijk om mee te werken in de juiste richting. Aan persoonlijke motivatie ook geen gebrek: hoe gaat is het dat wij mogen meewerken aan de missie van deze onderneming!

De i3 heb je wellicht al zien rijden.

De nieuwe homepage van beGuru.nl

Merkbelofte: ‘Kom verder’

Onze klanten maken gebruiken van de sterke basis die pakketten als AFAS en Exact te bieden hebben. Maar hun unieke DNA krijgt in die pakketten te weinig ruimte. Dat is waar wij goed in zijn: welk deel van jullie werkwijze maakt jullie uniek en wil je ook precies zo digitaliseren?

We koppelen met het boekhoud- of ERP-pakket naar keuze en ontwikkelen dan desgewenst een of meerdere componenten precies volgens klantspecificatie. Omdat je kunt werken zoals je dat in jouw onderneming nodig hebt, kom je ook verder. Vandaar ‘kom verder’.

Daarnaast horen we ondernemende mensen graag aan om te zien hoe we kunnen helpen. Als je bij wijze van spreken zou aanbellen met een vraag, is het voor ons natuurlijk om te zeggen: ‘Kom verder. Pak een bak koffie. We gaan kijken hoe we je kunnen helpen.’.

Dat helpen hoeft niet per se met onze software. Wie weet kan een iemand uit ons netwerk je perfect helpen.

Hoe ver kom jij?

Hoe zit het met jouw onderneming? Passen al jouw wensen in de standaard software pakketten? Of heb je een of meer elementen die je graag volgens jouw specificatie zou willen laten uitwerken?

Bel mij in dat geval op. We pakken een bak koffie en ik hoor je graag aan. Vrijblijvend uiteraard.

In elk geval: fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
Bas Kierkels
06-55 84 86 45

beGuru Blog

Op de beGuru-blog lees je alles over hoe je verder kunt komen: achtergrond artikelen over productiviteit, boek reviews, ontwikkelingen over beGuru en meer.

Menu