Adviseren en oplossen

Wij krijgen een kick zodra een probleem echt is opgelost: je ziet en voelt de opluchting. Daarom adviseren we niet alleen, we werken actief mee aan de oplossing: net zolang tot jouw probleem is opgelost.

Door bij jullie over de vloer te komen en goed te luisteren krijgen we een nauwkeurig beeld van de onderneming. We leren je mensen kennen, de geschiedenis, ambities en eventuele zwakten. Op basis daarvan kunnen we je het beste helpen.

Concreet en doelgericht

Dat advies is overigens geen dik of abstract rapport. Adviezen worden kort en bondig op papier gezet zodat het voor iedereen goed leesbaar is. We houden een online dossier bij zodat het voor alle betrokkenen altijd duidelijk is wat er gebeurt: van vergadernotities tot ontwerpen en besluiten.

Samenwerkingen

Zoals je merkt schrijf ik overal met ‘we’. Dat komt omdat ik nooit in mijn eentje werk. Ik werk altijd in nauw verband samen met de klant: door constant af te stemmen weet ik zeker dat we recht op ons doel af gaan en dat we die ook gaan bereiken.

Ook betrek ik regelmatig partners bij een traject. Bijvoorbeeld een organisatieadviseur of een implementatiepartner. Ik weet dat ik kan bouwen op deze partners: we kennen elkaar.

Enn: actie!

Zodra we het eens zijn over de aanpak gaan we aan de slag. Na het advies trekken we ons niet terug maar gaan we juist over tot actie: we begeleiden je van A tot Z. Je mag ons dus verantwoordelijk houden voor het eindresultaat.

Jij wilt een probleem opgelost hebben. Wij willen aan het einde samen de conclusie trekken dat het probleem ook daadwerkelijk opgelost is. Net zoals deze klant uit Tilburg dat enige tijd geleden al kon doen.

Dus: wat is jouw probleem?

Welk probleem wil je vandaag opgelost hebben? Laat je naam en nummer achter, dan neem ik contact met je op.