Deze pagina is gemaakt voor gebruikers van beGuru. Heb je vragen over beGuru, dan kan deze pagina je daarbij helpen. Anders kun je altijd contact opnemen: onze medewerkers helpen je graag verder.
Ben je nog niet bekend met beGuru? In het kort: beGuru maakt jou en je team nog productiever. Met beGuru houd je zicht op je werk: deadlines, de laatste updates en desgewenst je urenregistratie. Wil je weten wat beGuru precies voor je kan betekenen? Doe dan de tour.
Wat is het verschil tussen Opdrachten, Projecten en Taken? In dit artikel leggen we dat precies uit:
Opdrachten
Facturabele tijd boek je op een opdracht. Zoals bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuwe flyer. Opdrachten hebben bij voorkeur een unieke en beschrijvende naam, een duidelijke omschrijving van de te ondernemen acties en/of verwachtingen en een budget in Euro en uren. Mits van toepassing kun je een deadline toevoegen.
Of klik hier om te zien hoe urenregistratie in beGuru werkt.
Projecten
De meeste projecten bestaan uit een aantal stappen. Voorbeeld: het maken van een nieuwe website. Als het goed is weet je welke stappen, en hoeveel tijd je per stap nodig hebt. Maak voor elke stap een opdracht aan en boek je tijd op die opdracht.
Zo weet je precies hoeveel tijd je – per stap en in totaal – beschikbaar hebt. Achteraf kun je bovendien zien welke stap meer of minder tijd heeft gekost. Die informatie kun je meenemen naar je volgende project.
Taken
Voorbeelden van taken zijn: iemand terugbellen of een specifieke checklist uitvoeren voordat je het werk oplevert. Relatief kleine maar belangrijke zaken dus. Die moet je met zo min mogelijk werk kunnen aanmaken. In beGuru is het niet meer dan een korte beschrijving. Als je klaar bent, vink je de taak af en verdwijnt deze ook uit je scherm. Simpel.
Taken zijn op verschillende punten aanwezig in beGuru: bij opdrachten, projecten, op klant dashboards en in je facturen.