Bloemen houden van mensen, maar maken ze jou en jouw collega’s ook productiever op de werkvloer? Lees het in deze blogpost.
Online Marketing-liefhebber en mede-eigenaar van beGuru.
Edon heeft al talloze bedrijven geholpen meer omzet uit hun online activiteiten te halen. Hij is een typisch product van deze tijd: veel willen doen en vinden dat de week te weinig uren heeft. Sinds dat hij in november 2018 vader is geworden, is deze uitdaging alleen maar groter geworden.
Hij houdt daarom van efficiënt werken. Zo zit hij thuis pomodoro-blokken af te werken en natuurlijk beGuru te gebruiken om een goed overzicht te houden over zijn projecten.
Het leukste onderdeel van zijn werk? Bedrijven vooruit helpen en resultaten boeken. Edon wordt blij als de klant dankzij zijn werk kan groeien.
Edon vindt het leuk om kennis over productiviteit, marketing en andere onderwerpen te delen. Hij heeft een online marketing-achtergrond en ziet SEO-guru Rand Fishkin als voorbeeld van een succesvol en betrokken ondernemer.
Zijn artikelen proberen vaak een stapje verder te gaan waarmee de lezer echt vooruit komt. Hij heeft een kritische blik en laat deze terugkomen in zijn blogposts.
Edon’s meest recente blogberichten
Timeboxing: krijg méér gedaan
Ooit gedacht: “Ik had deze week meer willen doen”? Dan is timeboxing iets voor jou! In deze blog leg ik uit wat timeboxing is en welke voordelen het heeft voor je planning en productiviteit.
Pomodoro Techniek
De Pomodoro techniek is een tijdsmanagementmethode. Met de Pomodoro methode werk je in blokken van 25 minuten waartussen je telkens pauze neemt.
bij Robèrt: Meester Ondernemers aan het werk
Robèrt van Beckhoven is ‘s-lands bekendste bakker. Samen met Pirjo de Winkel bouwen ze aan hun ondernemersdroom. Lees hier hoe zij productief blijven.
Porter’s Vijfkrachtenmodel: Analyseer het winstpotentieel in jouw industrie
We starten met een klassiek model om het winstpotentieel van een markt te onderzoeken: Porter’s vijfkrachtenmodel
Marco Aarnink over productiviteit: ‘Je medewerkers zijn je beste coaches’
Hoe houdt Marco Aarnink – oprichter van Drukwerkdeal én Print.com – focus in zijn drukke werkweek? Lees er alles over, in dit unieke interview.